20 Aralık 2010 Pazartesi

Site Piyango

Nedense yazılım işinden belli bir uzaklaşma yaşıyorum. "Belki de uzaklaşmam, biraz kendimi nadasa bırakmam gerek" diye düşünüp kendime biraz mola hakkı tanıdım. Gerçekte var olan, ekran dışında yaşayabilen bir şeyler yapmaya çalışıyorum ancak, tabi alışmış kudurmuştan beterdir basit bir iki şey kodlayarak elimi oyaladığım da oluyor.

SitePiyango da bu tip bir akşam eğlencesi olarak ortaya çıktı. Kendisi adından da anlaşılacağı üzere bir piyango sistemi. Hediye olarak ise kendisine gelen bütün trafiği gün boyunca sizin sitenize armağan etmeyi vaad ediyor. Ayrıca eğer siteniz kazandıktan sonra editörün (yani benim :) hoşuna giderse hakkında bir tanıtım yazısı yazısı da hazırlanıp Facebook daki Her Gün Bir Yeni Site sayfasında yayınlanıyor.

Ayrıca katılımcılar arasındaki, katılım kuponu kazanma savaşını izleme eğlenceli olabiliyor. :) Hem slogan bile buldum :

SitePiyango, sitenize trafik getirmenin bedava ve biraz da kumarbaz yolu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan eller dert görmeye